| De theorie is goed uitgelegd | | | |
| De examentraining heeft me geholpen om mijn zwakke punten te verbeteren | | | |
| De uitleg van de trainer was duidelijk | | | |
| De trainer was goed voorbereid en deskundig | | | |
| Ik heb veel individuele aandacht gekregen tijdens de training | | | |
| Na de training beheers ik het vak beter | | | |
| Ik heb meer vertrouwen en het idee dat ik een beter cijfer ga halen na de training | | | |
| Ik heb al mijn vragen kunnen stellen tijdens de training | | | |
| Ik ben goed voorbereid op het examen | | | |
| Ik ben voldoende aan de slag geweest met examenopgaven, waardoor ik weet wat ik kan verwachten op het CE | | | |
| Alle theorie is behandeld | | | |
| Ik zou de examentraining aanbevelen aan anderen die zich voorbereiden op hetzelfde examen | | | |
| Het is duidelijk welke stappen ik nu nog moet nemen om me voor te bereiden op het examen | | | |